17 ÅRS DAGEN NÄRMAR SIG <3 <3 <3

onsdagen den 21 mars fyller jag sjutton <3 <3 <3 min älskade claddebus kommer att åka med oss hem från maria redan på tisdagen så hon kommer att väcka mig onsdag morgon tillsammans med la famillia <3 <3 jag har tagit ledigt från skolan på onsdagen för att kunna åka till danmark tillsammans med mami o claddebus planen blir att vi först på morgonen sitter länge vid frukostbordet öppnar paket äter tårta,kakor OCH MASSOR MED GODIS BLIR DET TILL FRUKOSTEN HEHEHEHEHEEH GODISKING NR ETT JADÅ <3 <3  sen när vi har suttit i kanske två och en halv timme så ska jag o claddebus fixa oss duscha osv osv och sen drar vi till danmark. planen blir sedan att vi går omkring o tittar och gör lite saker och sen blir det ABERCROMBIE SHOPPING FÖR MIN DEL <3 <3 <3 <3 <3 <3 WIIIEEEE <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 därefter går vi till resturang victor och käkar o sedan därefter går till illum som är döpt efter min kära mor <3 <3 <3 min mormor jobbade på gerry weber innan hon pensionerade sig. vi köper massor av godis osv osc på illum innan vi åker hem. när vi kommer hem har papi redan fixat stallet. sen drar jag claddebus mami o papi iväg för att handla inför den stora middagen.som vi skall ha på kvällen det blir massor av gäster däribland mina kära kusiner som jag inte har sett på ett par månader haha fan det där lät lite cp men ja ja <3 sen kommer min älskade mormor och claddebus såklart mami o papi och stora lillebrorsan <3 så det blir fullt ös medvetslös hahahhah vad menyn blir den 21 får ni först veta på tisdag <3 men hörni vi hörs ha det sjukt bra tills dess poss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0