TRE DAGAR KVAR TILL GHS TAGGA <3 <3 <3 <3 <3

jag åker upp tillsammans med min kära far torsdag kväll vilket jag alltid gör när det börjar dra ihop sig skall se morgonträningen som börjar kl 6.30 fredag morgon sen är jag på ghs hela dagen skall se 1,55 hoppningen och dressyren ochså <3 sen blir det massor av shopping till shellepelle <3 <3 <3  OFC <3 sen lördag morgon skall min kära papi på möte i gbg o jag stannar hos delles <3 <3 <3 hela morgonen o förmiddagen sen senare på eftermiddagen så åker jag och papi till ghs igen och spenderar hela kvällen där med att titta på kuren och shoppa det sista innan vi kör hem lördag natt dvs natten mot söndag o sen är det skola på måndag igen blööööööhhhhh nu ska jag strax ut o skritta ut shellen en sväng i det underbara vädret... förresten så har jag redan shoppat lite nya saker nom nom nom <3 <3 <3 men vi hörs när jag kommer in igen <3 bjuder på en bild från förra veckans mariaträning <3 MIN ÄLSKADE FINA PRINS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0